«Εξοργισμένος» με τον τρόπο που συμπεριφέρεται η Ryanair στους πελάτες της δήλωσε στο Λονδίνο ο Διευθύνων Σύμβουλος της Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας, Άντριου Χέινς.
Μιλώντας στο τηλεοπτικό δίκτυο Sky News, ο κ. Χέινς χαρακτήρισε «απαράδεκτη» τη νέα απόφαση ακύρωσης πτήσεων από την αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους. Σχολίασε επίσης ότι αντιμετωπίζει με επιφύλαξη την υπόσχεση της εταιρείας να τηρήσει τις υποχρεώσεις της έναντι του επιβατικού κοινού.
«Η Ryanair μοιάζει να επιδεικνύει έλλειψη σεβασμού για τους καταναλωτές και για το νόμο», συμπλήρωσε ο κ. Χέινς.
Η Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας στη Βρετανία έχει κατηγορήσει με ανακοίνωσή της τη Ryanair ότι παραπληροφορεί συστηματικά τους πελάτες της για τα δικαιώματά τους.
Η Αρχή έχει ζητήσει από την εταιρεία να προβεί σε διορθωτικές δηλώσεις αναφορικά με τις υποχρεώσεις της, ενώ παράλληλα έχει εκκινήσει διαδικασία που μπορεί να οδηγήσει σε νομική προσφυγή κατά της Ryanair.
Η αντίδραση της εποπτικής αρχής έρχεται μετά από το νέο κύμα ακυρώσεων πτήσεων που ανακοίνωσε η Ryanair. Συνολικά από τον Οκτώβριο έως και το Μάρτιο ακυρώνονται 18.000 προγραμματισμένες πτήσεις με 34 δρομολόγια να αναστέλλονται.
Μεταξύ αυτών οι πτήσεις Χανιά-Πάφος, Χανιά-Αθήνα, Χανιά-Θεσσαλονίκη, Αμβούργο-Θεσσαλονίκη, Θεσσαλονίκη-Μπρατισλάβα, Θεσσαλονίκη-Παρίσι και Θεσσαλονίκη-Βαρσοβία.
Συνολικά υπολογίζεται ότι επηρεάζονται 400.000 επιβάτες.
Η ανακοίνωση αυτή έρχεται μετά από την προηγούμενη ακύρωση 50 πτήσεων την ημέρα έως το τέλος Οκτωβρίου, που επίσης επηρέασε έως και 400.000 επιβάτες.
Η Ryanair κατηγορείται από την Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας ότι ψευδώς ισχυρίζεται πως δεν έχει υποχρέωση να αναδιανείμει τους επιβάτες της σε πτήσεις άλλων αεροπορικών εταιρειών. Η εταιρεία δήλωσε ότι θα συμμορφωθεί με ό,τι της ζητηθεί από το εποπτικό σώμα.